Tworzymy grę indie horror z G4mer.pl #10 – dynamiczny navmesh

dynamiczny navmesh

4

Witajcie ponownie w Tworzymy grę indie horror z G4mer.pl! Dzisiaj materiał specjalny na waszą prośbę.

Dzisiaj ekipa g4mer.pl ma dla was więcej szczegółów dotyczących poruszania się i dynamicznego przemieszczania się przeciwników na navmeshu.

Przedewszystkim dziękujemy za zainteresowanie tematyką. Więc przejdźmy do meritum. Kiedy i do czego można używać dynamicznyc blokad navmesha?
– Drzwi
– Blokady
– Martwi przeciwnicy
– Zapadający się sufit

Niekiedy jednak chcemy, aby przeciwnicy usypiali lub stawali w miejscu, a inni omijali tych stojących. Dlatego pokażemy wam jeden z prostrzych sposobów, dzięki któremu nie będziemy musieli pisać własnego wyszukiwania ścieżki. Dlatego uważamy, że materiał nadaje się dla mniej i bardziej zaawansowanych.

Jeżeli coś was nurtuje, chcielibyście o czymś usłyszeć piszcie w komentarzach – weźmiemy specjalny priorytet i postaramy się dobrze opisać problem. Za wszystkie łapki w górę serdecznie dziękujęmy.

  • STRONK

    piosenka?

    • STRONK

      a właściwie piosenki? :)

      • Czester

        Jak zobaczysz w opisie na YT są one pobrane z konta, które udostępnia konto no copyright music. Nie pamiętam już które.

        • STRONK

          Wiem, to ja do cb pisałem. :)